Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

Και όμως παράγει...




Με αφορμή το αφιέρωμα του protagon.gr "Και όμως παράγει" http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.koyzina&id=12155 θα ήθελα να αναφέρω και τη δική μου συνεισφορά στην προώθηση των ελληνικών προϊόντων στο εξωτερικό και ιδιαίτερα της μαστίχας. Τόσο στα Τόνγκα όσο και στο Μπαρμπάντος έχω φροντίσει να έχω μαζί μου προϊόντα μαστίχας για αν δίνω στους ντόπιους πριν ξεκινήσω τις συνεντεύξεις. Είναι εύγευστα, σχετικά φτηνά, είναι μοναδικά στο κόσμο και με έχουν βοηθήσει απίστευτα στο να σπάω τον πάγο και να μιλάω για μερικά λεπτά για τη χώρα μου. Ιδιαίτερα στις μέρες μας που η δυσφήμιση είναι στο ζενίθ, πιστεύω ότι προσφέρω καλές υπηρεσίες.

Επίσης, εκτός από μαστίχες στις γυναίκες δίνω και μάτια...Ναι, αυτά τα φτηνά που κρέμονται στα τουριστικά στο Μοναστηράκι. Τους εξηγώ τις ιδιότητες του και πρέπει να σας εξομολογηθώ ότι ενθουσιάζονται!!!

Σας προτείνω λοιπόν, την επόμενη φορά που θα δείτε κάποιο φίλο σας ξένο, να κρατάτε αντίστοιχα ελληνικά προϊόντα μαζί σας και όχι σοκολατάκια....

2 σχόλια: